Ráda jezdím na kole a v poslední době se rozhlížím, co je kolem mě zajímavostí. Od června 2014 mě na cestách provází také bílý Nikon Coolpix P330.
více 

Náš tip

Proměňte svá alba ve fotoknihu!
Ideální jako dárek nebo jen tak na památku.
Levně, rychle, jednoduše.

více  Zavřít popis alba 
  • 1.8.2008
  • 1 169 zobrazení
  • 0
  • 00
Fotky z naší dovolené 4.-11.8.2007 s "Hanzovejma" na Pukňově. Víc si o tom můžete přečíst na www.vrstevnice.com
Kategorie: rodina-přátelé
více  Zavřít popis alba 
  • leden 2004 až listopad 2007
  • 723 zobrazení
  • 3
  • 00
  • 16.7.2008
  • 645 zobrazení
  • 0
  • 00
více  Zavřít popis alba 
  • 9.7.2008
  • 584 zobrazení
  • 0
  • 00
35 komentářů
  • 23.4.2018
  • 555 zobrazení
  • 9
  • 3535
  • podzim 2011
  • 554 zobrazení
  • 1
  • 00
  • srpen 2005 až červen 2011
  • 522 zobrazení
  • 1
  • 00
více  Zavřít popis alba 
  • červenec 2008
  • 509 zobrazení
  • 0
  • 00
více  Zavřít popis alba 
3 komentáře
  • březen 2013 až listopad 2014
  • 492 zobrazení
  • 0
  • 33
  • srpen až listopad 2011
  • 484 zobrazení
  • 0
  • 00
  • 7.6.2014
  • 476 zobrazení
  • 2
  • 00
  • jaro 2012
  • 449 zobrazení
  • 0
  • 00
  • září až říjen 2011
  • 426 zobrazení
  • 0
  • 00
více  Zavřít popis alba 
  • 12.7.2008
  • 416 zobrazení
  • 0
  • 00
18 komentářů
  • leden až říjen 2015
  • 415 zobrazení
  • 3
  • 1818
více  Zavřít popis alba 
  • 413 zobrazení
  • 0
  • 00
moje akce 2015: http://www.vrstevnice.com/akce/2015/akce2015.html
Holešovický pivovar: http://vrstevnice.rajce.idnes.cz/150221_Holesovicky_pivovar

Holešovický přístav byl vybudován v Praze-Holešovicích firmou Lanna. Vojtěch (Adalbert) Lanna starší (23. dubna 1805, České Budějovice – 15. ledna 1866, Praha), syn Tadeáše Lanny, podnikale ve stavbě lodí a lodní dopravě, byl český průmyslník, loďmistr a stavitel. Jeho firma obchodovala s dřevem, tuhou a solí, které dopravovala po Vltavě a Labi až do Hamburku, stavěla mosty (např. řetězový most císaře Františka I., Negrelliho viadukt, Stádlecký most) a prováděla regulace českých řek. Zemřel z přepracování náhle na srdeční slabost.

Se stavbou přístavu v Holešovicích se započalo 11. 6. 1892 a 25. 9. 2893 byl naplněn vodou. Přístav byl budován ve dvou etapách: v letech 1892 - 1895 jako přístav ochranný a zimní, v letech 1896 - 1910 byl upravován také na přístav obchodní.
Celý přístav byl vyhlouben uměle, vytěženo bylo 513.900 m3 zeminy. Přístavní bazén má délku 750 m (+ 240 m při vjezdu) a je široký 100 m. Hloubka činí 4,8 m.
V roce 1906 bylo při přístavu vybudováno seřaďovací nádraží. Ze severní i jižní strany bylo napojeno vlečkou na nádraží Bubny. Z roku 1906 pochází také největší počet budov – ty jsou většinou vysoké do jednoho patra a mají bohatě členité fasády (červené režné zdivo a krémová omítka). Další objekty pocházejí z roku 1927 a 1936.
Kolem roku 1926 při překládání koryta Vltavy v oblasti Manin byla zúžena přístavní kosa.
V 90. letech 20. století přestal přístav sloužit lodní dopravě a roku 2005 byly vytrhány i koleje seřaďovacího a nákladového nádraží.
V roce 2003 byla při vjezdu do přístavu u Libeňského mostu postavena dvojice výškových budov pod názvem Maják (Lighthouse).
Od roku 2008 je zpřístupněn bytový a obchodní areál Prague Marina.
více  Zavřít popis alba 
9 komentářů
  • únor až prosinec 2015
  • 410 zobrazení
  • 5
  • 99
více  Zavřít popis alba 
  • 16.9.2011
  • 375 zobrazení
  • 0
  • 00
více  Zavřít popis alba 
  • 14.7.2008
  • 373 zobrazení
  • 0
  • 00
  • 1.1.2010
  • 361 zobrazení
  • 0
  • 00
  • srpen 2011 až únor 2012
  • 354 zobrazení
  • 0
  • 00
7 komentářů
  • květen 2013
  • 350 zobrazení
  • 0
  • 77

Nebyla nalezena žádná alba.

Ráda jezdím na kole a v poslední době se rozhlížím, co je kolem mě zajímavostí. Od června 2014 mě na cestách provází také bílý Nikon Coolpix P330.

Aktivní od

16. října 2007

Pohlaví

neuvedeno

Datum narození

neuvedeno
reklama